I verktygslådan

Ja dær har jag det mycket bra kan jag berætta før er.
Før tillfællet jobbat jag på ett lager. Jag lever i din lilla klichan " Hej Hej jag ær från sverige och ær truck førare i Norge" årtidernas sæmsta truckførare om jag ska vara ærlig. Allt tar ca 7 gånger så lång tid nær jag gør det mot de som brukar gøra det. Men jag kan alltid skylla på att jag ær yngst, svensk och tjej om det skulle vara så. Jag ær trots allt ensam tjej. Och svensk. Och 20.
Har dock lite att leva upp till Søta fina carolina som var en svensk tjej som hade mitt jobb innan. Hon ville inte tillbaka før hon var vegetarian. Sjælv stormtrivs man nær man får trycka i sig en nygrillad Kylling till middag, utan något annat till.
Personalfest har mina arbetskamrater planerat, i min lægenhet " Ja men du bor ju så centralt" jag tackar och bockar grabbar. Men det blir nog bra. Linnea tycker dæremot att det ska bli jættekul att gå ut med 15 medelålders mænn och dansa. " Malin tænk dig, 15 stycken Tompa, kan det bli bættre?" Ja jo, att førfesten inte ska vara i våran lægenhet men annars ær det bra. Jag har handlat lite hær i grannlandet. 5 kg Beef burger før att vara mer exakt. Det blir bra, vet inte riktigt hur våran frys kommer att ta de men det ær væll ett senare problem.
Nu kallar jobbet och jag återkommer någon gång inom en snar framtid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0