boxarebob

Linnea har hittat ett litet lyckopiller. Ett lyckopiller som gör att hon blir väldigt glad. Som vanligt med alla lyckopiller kan det lätt hända att man blir lite lätt beroende. Linneá har blivit beroende. Hon har sugit så hårt på pillret i korridor 6 att hon har skavsår i munnen. Eller egentligen var det inte Linnéa som sög, hon bara bjöd.
Karameller. Som i bandet karamell. Du var bara min och jag var din. Tjolahopp tjollahej.
Annars då? Jo, jag ska lära mig Thaiboxning på riktigt över en webcam för att ´kunna göra en knockout. Fast det var inte egentligen syftet då syftet är en lätt puff på armen. Eller så blir det en lite sångtrudilutt á la oh baby ( hit me one more time??)

Ps/ Linnéa snor inte det små blå tabletterna, hon hade bara fått en sockerkick/ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0