Hur man får se en killes bröst

det skvallras en hel del på linneas arbetsplats. Linnéa har en speciell kjälla som skänker oss lite visdom då och då.
Idag tog visdommen oss ned på staden, till en We butik, vi hittade Herr johansson.  Linnéa berättade geast för Dan att vi hade hört rykten om honom ( när hon sa vi, då menade hon jag, alltså jag som i hon, som i Linnéa för jag hade inte hört några rykten). Stackars Dan såg lite lätt rädd ut och frågade vad det var för rykten. Linnéa upplyste då honom mycket glatt om att hon minsann hade hört att han hade fått lite fjun på bröstet.
Dan såg lite förfärad ut och sa att det faktiskt var kraftig och manlig hårväxt på bröstet och frågade om vi ville se. ( JA!) nej då, det behöver vi inte. Dan kunde dock inte riktigt släppa det där med att det kallades för fjun, så efter ett tag så fick vi minsann se hans bröst. Det var inte fjun, men kraftig manlig hårväxt var kanske att ta i lite granna... vad vet jag?
I mitt och Linnéas frigida liv så var det en stor grej att få se lite mans bröst. Alltså inte mansbröst som i hängpattar, utan bara vanliga platta på killar utan fett på kroppen.

Kommentarer
Postat av: nnnea

haha vi kan vi. så ska jag göra imorrn också.. ;)

2008-09-26 @ 18:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0