Jag blir nästan fashinerad av detta

På msn, Skriv ett personligt meddelande , det personliga meddelandet som går ut till alla på listan, där, ni vet vart jag menar. Det kan man tydligen använda till att irretera sitt ex. Tydligen så ska man skriva saker som " Sviken å Glömd! Bara att börja om på nytt!". Något säger mig att någon ropar på en viss uppmärksamhet. Som han Inte kommer få. oooh no. Om man frågar någon ca 14853853478953 gånger om den är sur, och den svarar nej, och ca 1 ½ timme senare får man ett sms om att den trots allt är sur och irreterad och ska ge igen.. så kan denna någon faktiskt glömma att jag hör av mig igen. Lite stolthet måste man väll ha.


Kommentarer
Postat av: nea

haha jadu malle svenska flickor har humör! ;)

2008-09-11 @ 22:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0