Gräset är alltid grönare på andra sidan

Vaknade upp i morse och kände att det var väldigt jobbigt att gå upp, men släpade mig ur sängen och det var ett bra beslut. Efter en duch låg huröret på topp och speeden kom på en gång.
Städade badrummet, plockade lite i lägenheten, diskade, handlade, städade ur gamla akvariet, tvättade, hängde tvätt, plattade håret, dansade, lagade frukost, lagade lunchlåda och hann till och med att platta håret.
På jobbet jobbade jag på hela dagen, ringde linnea och hon tyckte jag lät lite låg. Konstigt, jag som var så glad.
När jag sedan stod och kämpade med att försöka få på mig mina stövlar ( envisas med att springa runt i mina skinny jeans som är lite väl trånga efter allt påskgodis) så slog det mig, jag hade kunnat ge nästan var för helst att komma hem från jobbet, se min underbara perfekta pojkvän som jag älskar över allt annat ( har inte hittat han än) sitta i soffan och dona lite, han ger mig en puss och frågar om jag vill låna hans mjukisbyxor och en stor tröjja. Ja tack. Kryper ned i kläderna och ser allmänt ful, trött och sliten i. Lägger mig bredvid honom i soffan och tittar på en film och sedan somnar i hans knä. Mmm precis vad jag hade behövt just nu. Det hade varit så nice!
Det skedde dock inte, men fick ett väldigt trevligt bemötande av nea och mange som satt och snackade i soffan. V'ldigt trevligt och tur för mig, annars hade jag gått ned mig totalt. Vad ska man med en kille till när man har Linnéa hemma?
Nu är superwomen en aning trött faktiskt.. men i helgen blir det sjukt kul! Vi får besök hela vägen från Lodon. Den ni!
Tänk vad lätt det är för vissa, man pluggar till arkitekt, jobbar och sedan åker man och hälsar på i Lillehammer bara för skojjs skull. Det är inte alla som gör sådana saker och det ska bli otroligt kul tycker jag.
Dags att stänga av den här låten, den sätter sig på hjärnan, Svennebanan, johan tror det kommer bli nya sommarplågan och det tror jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0