love until we bleed

Ett tecken på att det kanske var lite för mycket fest är att man blöder näsblod på måndagen. Klart det var fest i helgen, men inte så mycket att jag förtjänade att börja blöda näsblod när jag stod i kön till kassan på Kiwi. Well well, inte så mycket annat att göra än att titta uppåt och låta blodet rinna ned i halsen som en annan vampyr.

Fast å andra sidan tror jag inte att det var alkoholen jag förtärde under helgen, utan mer att jag tvingade mig själv att cykla ned till Elexia och träna så att jag kunde få ett litet klistermärke.. eller så var det nog att jag försökte cykla hem från Elexia eftr träningen - vilket är fullkomligt omöjligt med tanke på alla uppförsbackar.
Någon timme efter träningen trampade jag iväg till jobbet där det kändes som att det var grejer överallt, saltkar lika stora som badkar... happ vart ställer vi dom? Goa gubbar!
När jag sedan trodde att jag äntligen var färdig för dagen råkar jag väll trycka på någon knapp som inte rekomenderas att klicka på.. för när jag hade klickat på den knappen fick jag inte ned porten.. så jag fick sitta där och invänta en elektriker som skulle hjälpa mig.  När jag satt där på en säck med någon konstigt i så började det att spöregna. Mmm var livet är härligt vissa dagar. Tillsist var porten fixade och jag kunde cykla hem i spöregnet.
Kan berätta för er att det såg ut som om jag hade duschat med kläderna på när jag väl kom hem. Suck.
Tröstade mig med lite popcorn och började sedan blöda näsblod igen, innan jag kröp ned i sängen.

Idag blir det dubbelt med jobb, först ska jag jobba på Kanten kro i några timmar, sedan blir det direkt till Terina och glida lite på trucken. Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0