äntligen fri?

ooh yeah, måndag, dagen jag längtat efter så länge. Eller rättare sagt veckan jag väntat på så länge, bara 2 kvällspass och 2 fria dagar ( och nu räknar jag inte med fredag lördag söndag för den helgen är svart). Hann väll inte mer än att vakna upp och inse att veckan är här och idag hann jag faktiskt med att dricka mitt morgonkaffe och duscha. Men sen. Ja va fan man var ju nykter imorrse men nu börjar det ordna upp sig. Hej chefen. Kul att du ringer, jaha, Wina är sjuk, even hjälper sin kompis att flytta, alright du sliter med att få någon som kan jobba ikväll. nej jag har väll inte direkt några planer. Jo visst, kommer inte Even i tid så kommer jag.
Skjut huvudet av mig med en Pistol. När ska jag lära mig att säga nej till att jobba?! Jag behöver var fri fri fri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0