en ny karriär

Linnea har kommit på vad hon ska ha för nästa jobb. Eller egentligen finns det väll 3 alternativ.
1. Valla backhopparskidor
2. Massör för backhopparna
3. Snopvärmare

Alternativ 1 och 2 är jag väldigt på det klara med vad det innebär, men alternativ vet jag inte riktigt vad man ska göra... men det låter helt klart som det bästa alternativet. Tänk vad fint att ha det på sitt Cv när man åter igen bestämmer sig för att byta karriärssteg. Mittemellan dagisfröken och butiksbiträde -  Snoppvärmare till norges backhoppare vintern 2009.
Varför inte? Man märker ut sig väldigt bra och jag lovar att arbetsgivaren som läser det cv:et kommer att komma ihåg en för att man märker ut sig från mängden. Absolut. För övrigt är jag trött och bakis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0