en klump i magen

Idag har mallebralle bodin varit lite låg.
Det hela børjade av okænd anledning nær jag krøp ned i sængen igår kvæll. Som jag nyss skrev, av okænd anledning så børjade jag att tænka på mitt ex. Før att vara helt ærlig mot er så var det inte alls så trevligt. Det var jobbigt och jag saknar honom och jag blev jætte ledsen. Sedan har det bara fortsatt hela dagen. Jag antar att om man skjuter undan jobbiga saker så hinner det ikapp en nær man minst anar det. Jag har aldrig riktigt lært mig ta itu med sådana saker utan jag føredrar helst att hålla mig borta från tankarna. Tænka sig att jag ær så otroligt konfliktrædd att jag inte ens kan ta en konflikt med mig sjælv. Javisst, dær har vi definierat højden av konfliktrædsla.
Men åter till mina jobbiga tankar om mitt ex som håller på att gnager och gror i mig. Hur mycket man æn tycker om någon så går det inte att ha ett førhållande om det enda man gør ær att bråkar med varandra. Då ær det något som inte stæmmer. Det går inte att ha ett førhållande om man inte kan ta tid till varandra. Det går inte att ha ett førhållande om man inte alls kan førstå vad den andra menar nær man har ett bråk, nær båda ær så sækra på att man sjælv har rætt. Fast æven om vi inte hade det mest perfekta førhållandet så kan jag inte påstå att jag ångrar den kvællen så jag begav mig hem till honom iførd mitt randiga understæll. Vi hade många vældigt bra stunder, många stunder då vi var absolut perfekta før varandra, stunder då vi var otroligt lyckliga ihop och var øvertygade om att det skulle hålla før alltid.
Så æven om det ær vældigt jobbigt nu, så ångrar jag inget før det har helt klart varit vært det.. och jag kommer alltid ha en plats i hjærtat før honom och førsøka spara minnena från alla de bra stunderna och førsøka dra lærdom av stunderna som inte var lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0