Ett fantastiskt oväntat besök

I måndags när jag var på jobbet fick jag ett sms från Petter. Han fiffilurade på om det fanns några skidbackar i närheten av mig. javisst sa jag och berättade glatt om Kvitfjell och Hafjell. Lite senare ringer han och frågar hur länge dom har öppet, och dom var väll lite sent ute, men det resulterade i skjuts hem från jobbet för mig :)
Björn som jag inte alls kände igen fick på en gång träffa på mitt rätta jag. Jag menar, jag hade väldans mycket spännande grejer att berätta för Petter men det hade inte Björn något emot. Linnea kom hem och blev lika glad hon med över att vi hade främmande.
2 hela nätter fick vi ha grabbarna i våran lägenhet och det var sjukt kul!!! 2 jätte roliga dagar! Jag ville bara uppmärksamma dom i bloggen. Vi har hunnit äta tacos, dricka lite vin, titta på bonde söker fru " wedding edition" gå promenad, titta på utsikten, spelat piano i musikaffären, snoppoperationer ( inte björn eller petter, någon helt annan) fått skjuts av småpojkar på snowracer ( enbart björn) ätit god mat, druckit lite till, tittat på debatt där Kleerup var osammanhängande och aldrig kom till punkt, tittat på dateing program, kikat på secret window, sprutat vatten på golvet, sprutat vatten på toaletten m.m
Vi har haft 2 sjukt bra dagar helt enkelt. Tack för den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0