I'm on speed!

Vet inte alls vad fel det är på mig idag.
Vaknade upp klockan 05.45 när väckarklockan ringde och jag kände genast på en gång att det var något allvarligt fel på mig. Jag var inte alls lika trött som jag bryukar vara på morgonen utan kände mig tvärtom ganska så pigg.
På jobbet höll jag inte på att somna någon gång, rekord! Rolf var chockad, han hade aldrig sett mig på pigg. Hade en liten down här när jag kom hem, repade mig dock väldigt fort och städade lägenheten och damsög. Nu ser det fint ut.
Sen har jag suttit framför datorn och det bara sprätter i hela kroppen på mig. Kan inte riktigt sitta stilla. Men ändå sitter jag här. Blir antagligen en svängom ikväll. ooh yes. Me like. Dansklänningen är på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0