Mr kåt förlorade ståndet, men det förtjänade nog han.

jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska ta upp idag.
Män blir dumma runt kvinnor? Det är bättre att bråka i en relation än att ha tråkigt?
Det första kan jag absolut hålla med om, det andra vet jag inte riktigt... hur kul är det att ha en relation där man ska gå runt och bråka hela tiden? Det är väll lättare att omvandla en relation där tristessen har slagit sitt näste till att bli någon kul än att försöka sluta bråka.. jag vet inte. Vet inte riktigt vad jag ska blogga om heller.
Trodde lixom att jag hade kommit in i ett stimm med att blogga lite...
Kan åtminstone berätta för er att Linnéa kom hem och slog i den största spiken hon kunde hittai  väggen och tro det eller ej, men nu sitter våran gardinstång på plats, nästa projekt blir att ta hand om våran soffa osm håller på att rasa sönder. Så illa är det kanske inte, men av någn underlig anledning finns det lite spån i en hög på golvet under soffan, förstår inte alls vad det kan vara.
Föresten stog de om Mr kåt i aftonbladet... han blev dumpad och hans stånd har nu sagt adjö och han känner sig lite förtvivlad, eftersom jag är lite halvt manshatare så tycker jag att det är rätt åt honom. Hoppas att hans stång inte kommer tillbaka på många många veckor, så kan han sitta där och fundera över vad han gjorde för elakt mot tjejen - det står inte i texten, men om en Mr kåt blir dumpad, så har Mr kåt säkert varit Mr kåt hemma hos en tjej som inte var hans flickvän och förtjänade säkert den där dumpningen. Förhoppningsvis sa hon några ägande och ärliga ord så han kände sig träffad och därför är så sjukt nere. Han är inte nere för att tjejen drog, han är nere för det hon sa.
Oj, mitt manshat börjar gå lite för långt nu. Ursäkta.
Men, inte för att ställa alla killar i samma kohage, så kan jag specifisera mig kring killar som jag träffar, träffar på något sätt och vis mer som vänner, förr eller senare kommer det alltid fram att dom är riktiga idioter faktiskt. Man tror att man har hittat någon som är bra... det går bra... det går bra... och Där visade det sig att han var en riktig idiot som ska slås med en pinne i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0