2 veckor med familjen

Familjesemestern på 2 veckor i Thailand är nu över. Det är väldigt skönt att vara hemma, men det har varit otroligt kul att vara borta. Egentligne borde jag ha bloggat om min lilla resa igår när jag var little miss sunshine och överlycklig för allt, fram tills det blev kväll och jetlagen kom ikapp mig och jag blev trött som en apa.
Idag är jag mer lite halvgrinig och lite trött fast jag inte kan sova. Hungrig är jag oxå, men kan inte för allt i världen komma på vad jag egentligen skulle vilja äta till frukost, inte vill jag gå till Kiwi och handla heller. 
Men åter till resan nu a, jag tror jag bara skriver en lång lista om vad resan innehöll:
Solsken som stekte, bad som var svalkande, en pool som inte gjorde mitt hår grönt, åska som gjorde mamma livrädd, skyfall från himlen i form av regn 2 gånger, solbränna som brände, shopping av allt från lampor till tunikor, Chang beer, singah, Leo, Bacardi breezer, spy wine, orgasmer, Lao Khao som gjorde michael dynrak, fyllor genom natten, sand i kläderna, sand i sängen, sand överallt, Tok's bar, Silver sand, Koh samed, Tuna, Aussies med potential, restaurangfolk, vårrullar, kyckling och ris, fried, fina mössor, thai horor, gogobarer, clubar, vanliga barer, restauranger på tak, ananas, majsklov, glass, torskar, stupid falang, vatten på flaska somvar  svårt att öppna, dyngade människor, onormala människor, normala människor m.m
det var väll ungefär det som resan innehöll.. kanske kommer åp något mer jag kan lägga till, men det kommer nog en annan dag.




Mamma och Jag på Koh Samed


Martin, Michael & Jag på Koh Samed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0