London

I tisdags kväll anlände jag i London och Majsan och Mark plockade upp mig.
Eftersom jag kom fram ganska sent satt vi bara och snackade en stund innan vi somnade.
Vaknade upp och tog oss in till staden. Jag som är van med Lillehammer var i chock det första 5 timmarna över att det var så mycket folk. Det blev en del shopping, jag som hade tänkt att inte shoppa så mycket... men nu ska jag bara försöka hitta mig en billig kjol och sedan en Bh eftersom det inte finns bra bh:ar i Lillehammer. Sen får det vara nog med shopping. Kommer antagligen ha övervikt när jag kommer hem. Lite senare på dagen traskade vi till Convent Garden, jag gick runt och var allmönt förvirrad för jag tänkte att det skulle vara som Stephens garden ( eller vad det heter) i Dublin, som är n stor trädgård, park, men nör jag tillsist frågade maja var det där convent garden låg visade det sig att vi hade visst traskat runt där ett tag.
Ringde Alan och berättade att vi var där och de kommande 30 minuterna irrade vi runt och försökte finna honom. När vi tillsist hade gjort det skulle vi bara ta en öl.. men M+M+ 1öl= Fylla. Vi gick till en engelsk pub där vi satt och drack och den där ölen blev till mycket red bull vodka och bilder på kameran som vi gärna hade skippat.
Runt 12.00 stängde tack och lov stället ( hade det inte stängt hade vi nog fortfarande suttit kvar där), och på något konstigt vis lyckades vi få med oss alla grejer hem ( alla våra shoppingpåsar hade legat runtslängda under bordet och en var trasig, utan handdtag). Lycka var det när vi fick lite köttbullar och makaroner. Hade trots allt bara fått i oss frukost under dagen :)
Nu ska vi ut i trådgården och spela lite backgammon och sedan ikväll blir det festival. Me like london

Kommentarer
Postat av: linnea

haha fan va skøna ni ær! jag kan se e framfør mig med shoppingkassar och øl, helt galna i øgonen av lyckoruset från den ack så underbara alkoholen. njut massa før ånna goa grejjer hænder inte hær i ringebu vill jag lova. puss

2009-05-22 @ 12:26:43
URL: http://nnnea.blogg.se/
Postat av: celineee ♥

vilken fin blogg :)

2009-05-22 @ 12:52:06
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0