Nu har jag fått nok!

Jag undrar, lite snällt och försynt om du inte skulle kunna vrida tillbaka tiden.. alltså inte sådär till en speciellt tidpunkt utan bara tillbaka till den tiden då det var vi tjejer som var komplicerade? Jag ber faktiskt inte om särskilt mycket...
Har varit väldigt glad ett tag att vi tjejer kunde vara de nya killarna, leka rövare, ta för oss av det vi ville, få styra i tyglarna lite granna osv.. men allt bra drar ju faktiskt med sig något dåligt. En gång i tiden var det vi tjejer som var så otroligt komplicerade, men eftersom det är nya tider nu och vi tjejer är det nya killarna betyder det att killarna är det nya tjejerna vilket också innebär att killarna är så sjukt komplicerade nu för tiden. De beter sig som menskossor, vägrar säga vad det tänker, stormar ut ur hus och tar för givet att man är kär i dom, och är allmänt bara jätte konstiga.
Det är inte så att jag vill ha ett förhållande nu, men jag saknar bara att träffa folk som är okomplicerade och det som jag kallar normal. Eller bara någon som kan säga Ja eller nej. yes or no. Tala lite klartext.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0