If you got the money

Helt otroligt att pengarna bara rinner iväg sådär. Dom slinker ordagrant mellan mina fingrar. Hur gör man för att dom ska stanna kvar? Johanna Dä gick massa plus på att vara i sälen, jag å andra sidan gick bara minus i kassan på det. Jag har, sedan den 25 Juli hunnit spendera halva min lön. Jag förstår inte. Jag som annars alltid varit så ansvarsfull och duktig på att ta hand om mina pengar, placera dom fint i fonder så det växer... Nu är fondkontot tomt, och snart mitt vanliga konto med. Men jag kan med glädje meddela er att jag hjälper sverige genom att spendera pengar. Om man bara håller i dom och inte köper något kommer de gå dåligt för sverige.
Mina senatse inköp var ju faktiskt oerhört nödvändiga. En gul tubtopp i froté, mycket mysig och jätte bra strandplagg ( är dock rädd att det kommer dröjja innan jag får använda det) en ny bikiniöverdel som faktiskt ger stöd åt tuttarna utan att jag behöver ha ett band runt nacken som skär in. Calvin Klein var det till och med. Inte för att det syns på något sätt och vis för den är bara svart. Sist men absolut inte minst så kände jag att det hade ju faktiskt varit trevligt med en system digitalkamera. Varför dra ut på de? Så jag köpte den i fredags. Bara det att det är ca nu, när den snart kommer till Falun som jag börjar inse att  den här historien kommer bara bli dyrare, för jag måste ju faktiskt köpa en kameraväska och ett väldigt stort minneskort. det hade ju underlättat en aning...
nej nu ska ja börja lägga ut annonser på blocket så jag kan sälja något och få tillbaka lite pengar. Kanske ska börja överväga att bygga kaninburar igen. Oj vad dom ger pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0