det regnar här i falun idag.

Idag har det kommit en torsdag. En ganska regnig sådan faktiskt. Jag vaknade upp, var jätte hostig. Jahapp, så var jag förkyld på riktigt. Jag hade kanske kunnat gå på moas 18 års kalas, eftersom jag inte blev så mycket friskare av att stanna hemma. Eller det vet jag ju faktiskt inte.
Sen så somnade jag om, och vid 9,30 tyckte danne att det var dags för mig att gå upp, bara för att han var ute och traskade i spöregnet och jag låg i en varm och skön säng. Jag lyckades nästan somna om, men vi  10.00 så ringde det någon på våran hemtelefon. Så jag låg och drog mig i min underbara sköna säng i 1 timme innan jag tog tjuren vi hornen och gick till en spegel. Där var den, den fina finnen som har kämpat sig fram under natten. Varför? Hur kan det komma sig att alla finnar kommer nu? Jag har inte ändrat mina vanor, eller jag har börjat äta sallad. Och jag har faktiskt inte hört någonstans att sallad ska vara finnframkallande. Nästa månad ska jag minsan sattsa på  att köpa huvårdsprodukter. Och dansbyxorna som jag och Linnea chekcade in på Jc.

Önskelistan:
En väldigt väl genomtänkt plånbok
Skruvade örhängen från glitter
Desperate Housewives boxen

Dh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0