En runda på staden

Konstigt nog så har jag lyckats köpa något ida med. Jag åkte in till stan med mina sista små slantar ca 30 kronor.  Det var motigt att cykla till stan. Det rgenade och blåste på mig. Jag som hade tänkt ta mig en tur till Öb och käka lunch, men vindarna viskade mitt namn, och jag ville inte cykla vid sjökanten.  jag kom in till stan 15 min tidigare än planerat. Så där stod jag - cool som jag är inne på Ica och hängde och blåste bubblor med mitt tuggummi. Linnea kom, vi såg en tjej med lite uppseende väckande kläder. Vita savann och en kort kort lila skinnjacka. Vi blev förvånade. och rädda. Vi trasakde runt på alla möjliga affärer, det var trevligt. Kollade på dvd boxar. Kollade på dannes blivande 21 års present ( det gäller att vara ute i tid). Och på nedervåningen på åhlens så kollade vi runt lite. Och jag har bestämt mig att jag msåte börja vårda mig själv. Så jag köpte något man ska ha när man tar ett fotbad. Det kanske är användbart?
Sen cyklade jag hem. Det gick lättare.


Önskelistan:¨
Fotkräm
Hårrullar
Jeans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0