Vi var livrädda

Som sagt, igår var det grillning som gällde. det tog oss ett bra tag att ta oss hem till Päääza.  Och då menar jag ett bra tag. Vi åkte till Bojsen, till Lidl, till Slätta till bjurs och sedan till Lustebo. Lustebo kanske inte var så lustigt ställe som man kunde tro. Det var en hel del läskiga människor där. Som tur var hade pääza snälla föräldrar som inte alls var läskiga utan istället jätte trevliga. Jag och Tammy höll oss nära varandra. Av någon konstig anledning så såg vi flera personer som påminde om djur. Eller ja, 2 åtminstone. Mullvaden och Råttan. Och eftersom jag och Tammy var snyggaste tjejerna på festen gick alla runt och smygtittade på oss. Vi grillade lite, det gick bra. Tammy gillade min köttbit, och jag tyckte sådär och hennes champinioner.Nu blev jag osäker på min stavning. Sen när jag och Tammy tog dte lugnt vid köksbordet kom det en Bonde. Han var väldigt nöjdmed sitt ursprung så han hade Byggkläder på sig, och eftersom han var så säker på sig själv och att han tyckte att han var så cool,  Så skulle han visa hur man drack på riktigt, så han tog en dunk med Hb och halsade ur den. Så det jag lärde mig från de var att Vi Falubor ( som han kallade oss) inte kan dricka bara för att vi inte halsar Hb. Jag tror att han har haft en svår uppväxt. men han var aggresiv och hans kompisar var inte så mycket bättre, för dom gjorde allt vad dom kunde för att bli precis som honom. Jag och Tammy blev rädda, Erks hade vi det laget insett att han inte kom så bra överens med någon på festen. Så han höll sig till Mig och Tammy resten av kvällen. Så vi giock runt, bytte rum så fort superbonden kom. Jag drog trevliga ordvitsar som Tex,
Erks -Det gick bra, jag drog bara upp byxorna.
Malin - Det var ett bra drag...!

Tro det eller ej, men det var någon som skrattade. Tammy. Tack tack tack. Under kvällen så drog jag några fler trevliga ordvitsar. Det kanske är min nya grej? Vi slog oss ned vid Tv:n.
Kikade på Scoobydoo och efter det såg vi på Dodgeball. Jag tor att jag hade lyckats ta kattens plats i soffan för att jag nös, var täpt i näsan och det kliade i mina ögon. Så när filmen var slut såg jag ut som en knarkare i mina ögon. Och braten som va rjätte kär i tammy var väldigt bekymmrad över mig.
Och när vi började fundera över läget i Lustebo så ringde tammys syster. Hon var på väg. jahaaaarå! Tänkte vi och gick ut till vägen. Så där stog vi i mörkret, Tammy vägrade bjuda en skit dryg kille på en cigg. Då blev han otrevlig. Jag tror han kom från Grycksbo. Dom verkar ganska snea där ( Isabell är ett undantag). Tammy's syster hittade oss som tur var och jag fick skjuts hem. Sen så kunde jag sova mycket skönt i min säng.

Snart är det dags för 18 års partaj! Jag ska vara nykter och trevlig.


Önskelistan:
Parfym
Orange randiga trosor från Kappahl
Saves the day's nya album Sound the alarm
Sound the alarm

Kommentarer
Postat av: Tammy

Jag hade inte kunnat beskriva kvällen bättre själv ;)

2006-05-01 @ 11:13:09
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0