Alla älskar sommarlov.

Jag vill ha rejält med rövsvett, en Maud och ett evigt sommarlov tack.

Jag lär väll börja med att ursäkta mig ännu en gång ( förlåt, förlåt. Jag lovar er gott folk att det inte kommer att hända igen). Jag är inte så duktig med att uppdatera min blogg. Har jag kanske hunnit berätta om allt makalöst som hände på Arvikafestivalen? Har jag hunnit berätta för er om Majas Välplanerade 18 års fest ( då det blev åska och spöregn, det var INTE planerat) en väldigt trevlig båtresa över till Finland. En underbar vecka i finland där alkoholen flödade i samma [stora] mängd som den goda stämningen  och den underbara gemenskapen av 2 familjer. Och har ni fått höra om en skit rolig vecka i sthlm där folk hade rövsvett ned till knäna? Nej förlåt förlåt. Jag ska inte låta det ske igen. Men det blir så svårt att hinna med den här bloggen, uppdatera och dona när veckorna bara flyger förbi och vi går mot mörkare tider


Kan tolkas:

Det blir höst och mörkare på natten

eller den vanligatse tolkningen från en ungdoms sida.

Skolan börjar igen.

Aldrig mer ligga och lata sig i sängen och känna. Jag behöver inte gå upp. Jag kan ligga kvar tills det blir lördag igen för att jag har ändå inga plikter ( inte för att jag har legat kvar i sängen för jag har haft fullt upp med att ha roligt). Men nu är det slut på den underbara tiden. Tillbaka till verkligheten som tyvärr är så bister som ett klassrum, fyllt med folk som inte pratar med mig, Emma eller Maja. Okey okey, Albin, Karl och Jonny brukar faktiskt växla några väl valda ord mellan oss. Även Tommy. Men jag vill inte tillbaka dig. 150 poäng Fysik B? Vad tänkte jag på? ( ni som har en aning kan ju skriva och berätta det för mig).
Jag har iaf ett uppdarg att sköta i höst. Vara vänlig och otrevlig. Ett riktigt jävla surkart ska jag vara. Ja fullkomligt ÄLSKAR att vara grinig, specielt när jag har ett mål att vara grinig mot.

Men jag ska kanske lägga ned snacket om skolan. Det snacket får det bara att verka som om skolan finns, och att skolan är på ingång. Istället kanske jag ska skriva om min underbara sommar, och var jag har kvar att göra, och totalignorera hösten.

Så alltså. Till något bra mycket roligare. EURO DISNEY!
Så sant som det är sagt. April 2007, Jag och emma och Danne sitter redo i Space Mountin, mountain ( välj efter vilken stavning du behagar). Vi skjuts iväg. Och vi får äntligen åka våran efterlängtade BergochDalbana. Fast vi kanske ska ändra drömen lite. Det är Bara jag och Emma som åker, för att Danne är och kollar på eifeltornet La lovren osv, sånt där som bara töntar ägnar sig åt. Jag och Emma är däremot Coola as hell. haha.

Vi har även något mer spännande att se fram emot.
GOTT FOLK! ETT DATUM ATT KOMMA IHÅG! 8 NOVEMBER 2006!
DH säsong 2. jajamen. Sa inte jag att enligt mina beräkningar skulle den ha kommit ut innan jul? Nu gäller det bara att det är en vänlig själ som köper den i julklapp till mig. Ojoj. Jag kanske ska vara snäll fram till Jul åtminstone. Sen kanske skriva en önskelista till Jultomten. Det är precis vad jag ska göra.

Och ännu en händelse. Marian keyes släpper en ny bok i höst. Är det någon där?
Det kommer och att bli väldigt roligt. Kanske ska skriva till tomten om det med?

Juste, jag ska fixa håret. Jag har till och med fått mammas godkännande om mina planer. Så nu lär jag bara köpa färgen och slingorna och köra igång.

haha. Det märks att jag inte har skrivit i bloggen på bra länge, för sakerna som kommer ur mig är inte så relevanta som ni hade önskat er. Men vad kan jag göra åt saken. Jag är en färsking. Jag kommer att löra mig. Och vi kommer att ses igen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0