Torsdag 9 mars.

Idag så var vi som vanligt inte fullt antal tjejer på fysiken. Rebecka var inte där, men är hon någonsin på fysiken? Maja var inte där, hon sa ju kanske, och kanske när det gäller fysiken och Maja är samma sak som nej. Men till allas överaskning; Emma var där! 

Fysiken genomled vi som vanligt, men den här fysiklektionen gick ganska så snabbt, eller det var väll att ta i. Men den var inte lika seg som vanligt. Kanske var det Tomas fula miner som fick lektionen att gå snabbare? Jag och Emma insåg att vi gjorde ett misstag när vi käkade anabola steroider i 7an, våra ben är för korta. Men jag lyckades nätt och jämt få lite fotstöd på gyllners stol

Fysiken tog slut och jag och Emma gick till lekstugan (Mediehuset). Tittade lite på datorn, skrev ut bilder, gav färgskrivaren lite kärlek, och det fungerade. ( i och för sig så var det någon kille i grön träningsoverall som berättade för oss att skrivaren inte var igång). Vi klippte, och vi klistrade, och Emma ritade fint med kritor.

Efter vi hade fått lekt av oss lite så hade vi lucnh. Det var lång kö, men de kunde inte hindra oss. Vi hittade 2 perfekta platser där vi slog oss ned och spanade. Finns det något mer spännade att göra i skolan än att spana på lustiga människor? När spaningarna var klara så satt vi oss på våran bänk.

Jag och Emma pratade om hur kul Seaside/ chrilles 18 års kalas var. Dom inträffade samma kväll. Grymt rolig kväll, mycket bråk, svartsjuka människor, glada människor, mycket mycket mycket intriger.  Kan det bli bättre? (Micke har nog trots allt rätt i att jag gillar skvaller.) Yes, emma kan ramla över dig när ni cyklar.  Och min ryggsäck attackerade oönskade killar. Tack Posten. Vi masade oss sakta ned till GKO:n Björn var väldigt sen och min dator hatade mig som vanligt. Men vi kom överens. Jag kanske ska börja ge den datorn lite kärlek? 

När lektionen började närma sig sitt slut så hade vi mattematik.  Det gick både bra och dåligt.  Vi hade körkortsteori, och det var väll tråkigt som vanligt. Men jag sa iaf 2 bra saker. Yes, jag gör framsteg.  Fast något mindre roligt är att vi ska ha 2 körkortsteori prov innan påsklopvet, och vi har ett prov i idrott innan påsklovet. ooonej så tråkigt.

Men nu tänkte jag packa för att imorgon ska jag åka till Danne and give him some love!


Dagens låt: The knife - pass it on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0