Vill du att jag ska plocka upp burken?

Hmm, jag som hade en så bra rubrik till dagsne skriverier, det var något tammys pappa sa, men jag kan inte komma ihåg vad det var... Sa han verklien den mest hängada Tammy?
Om det var så, så kan jag nog inte ha det som rubrik... det låter lite läskigt.

Idag började jag dagen med att söka sommarjobb, utan att lyckas såklart för att faluns alla andra ungdommar redan har sökt sommarjobb överallt och inte lämnat något kvar till mig. Det var väldigt elakt.
När jag efter 2 timmars sökande kände hur allt var meningslöst så fick jag en bra idé.
Jag tog bussen hem till Tammy. Det var första gången jag befann mig i Hosjöstrand.
Tammy övertalade mig att köpa pizza ( eller det där var kanske att överdirva, hon frågade om vi skulle köpa pizza och jag sken upp som en sol och sa Ja det gör vi, så hon behövde inte jobba så mycket föratt övertala mig). Vi såg först på det absolut första avsnitet av desperate housewives. Och sen så begav vi oss ut i snöstormen, mötandes med farliga hundar ( som egentligen var 1, och inte så farlig.. riktigt söt hund faktiskt), branta hala uppförsbackar, stora vägar med dundrande trafi, en läskig bensin macke som det lurade en lastbil bakom,  allt det, för att få möta dom läskiga Pizza bagarna. Fast dom läskiga pizza bagarna var inte där, så vi gick hemigen. nej dte gjorde vi inte. Vi beställde pizza, jag lärde Tammy hurman löser sudoku, och vi fick våra pizzor. Vi tog oss tillbaka på samma väg och slog oss ned framför Tv.N för att fortsätta titta på desperata husfruar.  När klockan började närma sig 18.00 så var dte dags för mig att dra mig hemmåt. Och jag är fortafrande hur mätt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0