Vi är förnekade

29 maj -06
Hultsfredsångesten har lagt sig en aning nu. Birthday Barbies kommer bli riktigt roligt. För alla som känner mig vet om att jag inte kan låta bli att ha roligt om jag får en partyhatt, lite serpentiner och en tuta.
Och det känns inte lika panikartat med skjutsen längre, och vi har planerat jättefint vad vi ska ha med för alkohol. Så nu är det bara packa kvar. och kanske köpa bussbiljetter.

Dagen till ära har jag pluggat och sett på Harry Potter. Woho, där blev ni galet överaskade va? Skulle jag ha settpå Harry Potter det hände rju aldrig? Och jag, Plugga?
Om saningen ska fram har jag pluggat körkortsteori och sett på harry  potter varje dag sen i fredags faktiskt. Men jag gillar Harry Potter och körkortsteorin känns väldigt nödvändig.
Vid 14.00 kom tammy hit, så vi satt ocg pluggade tillsammans. När Tammy somnade till människan och synen så insåg jag att det var dags för en Powernap. Men det var lättare sagt en gjort. Tammy låg och ryckte så hon intekunde somna och jag låg och fick uppenbarelser. Så nu har jag början till Våran studentsång. Jag ska sjunga för emma imorgon och hon kommer att gilla de.

När powernappen var över så fortsatte vi att plugga körkortsteori. Vi var väldigt duktiga faktiskt. Vi klarade igenom både mönniskan och Miljön och 2 stycken teoriprov. Så jag kan berätta för er att det börjar att ta sig nu. Men när vi hade tröttnat på det så skulle vi käka och sepå Harry Potter. men Precis när vi skulle börja med det började det att åska och Blixtra. Så vi drog ut Tv.n och sedan diskuterade vi djupa saker.
Riktigt djupa saker, det blev lite läskigt och vi enades om att Om man pratar om sådant för mycket blir man knäpp. Och vi ville inte bli knäppa. Så vi slutade att prata om konstiga saker som gjorde oss knäppa.
men då hade åskan hunnit åka sin väg och vi kunde titta på Harry Potter och prata om Hultsfred. Och nu är vi där jag började. Jag ser fram emot Hultsfred och det känns lite lättare.

Dagens bästa ord: Förneka ( förnekar, förnekade)


Kommentarer
Postat av: Tammy

Vi har blivit förneeeeekade!

2006-05-31 @ 15:27:57
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0