Det är kul att vara spontan, och jag hatar Swe buss.

Den här veckans onsdag var väldigt händelserik kan jag lova er! Först så hade vi svenska. ja det kanske itne var så jätte spännande, men allt kan ju inte vara roligt. EFter svenskan så åkte jag och Maja hem till Maja. Vi blev lite nostalgiska när vi gjorde ostmackor i micron.
Vi drog några fina slutsatser. Vi båda älskade att göra ostmackor i micron när vi var små, och båda har på lite extra ost när det är dags för den att smältas. Så inte undra på att vi ser ut som vi gör. Alla andra smala rackare gick säkerligen miste om en trevlig ostfylld barndom. HA!

Vi spelade lite Crash Bandicoot Racing på majasans Playstation 2. Det var jätte roligt. Vi fightades in i det sista, och glömde väll bort tiden. Insåg att vi hade ganska brottom till skolan så vi skyndade oss tillbaka. Hade fysik med en vikarie. Tänk om man hade kunnat ha henne hela tiden, då kanske man hade förstått lite iaf.  Efter det så åkte jag hem. Det blev mytcket fram och tillbaka under gårdagen. Jag packade mina väskor och chillade lite, käkade ostmackor och sånt där. Tog buss 702 mot stan, för att sedan byta till Blge bussen som sjävklart var försenad. Jag hatar Swe buss! Swe buss raserade min eftermiddag lite granna faktiskt. Men vad gör man åt saken? Till skolan kom jag trots allt. Vi hade fotografisk bild. Det var roligt, men dock lite krångligr, jag kände att min kreativitet inte var på topp. Så det blev nog ganska så tråkiga bilder. men vad gör de?

När den lektionen var slut hade tiden hunnit glida iväg till 19.00. Som tur var hade Emma bilen till skolan ( Hon har tagit körkort!) så hon skjutsade hem Maja, sen så skjutsade hon mig till Linnea, väntade på mig medans jag stressade runt som en Idiot för att sedan skjutsa ned mig till Friskis & Svettis. 
Ki box. Hur kul som helst. Bäst musik, och jag har nog aldrig kämpat så mycket på ett pass någon gång, så det kommer nog att kännas i min kropp imorgon kanske? Linnea påminde mig och otrevliga saker som gjorde mig förbannad. Vilket kan vara en faktor till varför jag fick så mycket energi. Jag retade upp linnea rejält, och jag fick en smocka lite här och där. Det var iaf hur kul som helst. Vi gick till gymmet och strechade till typ 22.00. 

På vägen hem till Linnea så ringde Erik och härde om inte vi ville med ut. Och eftersom vi var så jävla pepp på allt , så betämde vi oss för att hänga med ut. Så vi sprang halva vägen hem till Linnea. Dock inte uppförsbackarna som var brantast. Duschade, sminakde oss, valde kläder fixade håret, cyklade till Erik och var där innan  23.00.  Det är faktiskt bra gjort, för att vara 2 tjejer!

Festade lite, spelade lite Yatzy och drog oss ned till HArry's. Linnea hade glömt sin plånbok, som hade legget i sig. Så vi var litebekymmrad, och jag var ju inte 19. Men det löste sig faktiskt on in kom vi. Jag fick drack Tequila för första gången i mitt liv. Det var ju faktiskt inte alls så gott. men det gick ned och man fick ju en liten kick av det hela. Jag och Linnea dansade på som tokar tills det sätngde. Lite dåligt var det dock att dom började med tryckarna 30 min innan det stängde.  Jag Linnea och Erik traskade glada i hogen hemmåt mot Yatzyt. Lite senare kom Jonas, som hade dragit med dig jätte mycket folk. Jag och Linnea blev tokfulla.  Det var jätte roligt. Länge sen jag var så full. Och idag fick jag bitterterfara att det var länge sen jag var så bakis. Cyklade till skolan, ordagrant vinglade in i skolan, för att sedan prata i telefonen med Linnea, och tappa telefonen och tycka det är jätte roligt. Så där satt jag på huk bakom Maja's stol och skrattade för att det var så roligt. Sen mådde jag bara sämre och sämre. Och när vi hade kämpat oss igenom dagen fram till Samhällskunskapen så mådde jag som värst. Det var hemskt.

men nu mår jag trots allt bättre, men nu ska jag inte dricka föräns nästa helg. Min kropp måste få återhämta sig. Istället blire projekt: Träna och bli snygg till nästa helg. Tur att jag har så mycket tid på mig haha! So long!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0