jag blev drogad på en söndag

Jahapp, nu har jag blivit redigt sjuk. Det är ju inte så roligt. Men det här helgen
har varit väldigt trevlig faktiskt.

I lördags så blev det en galen kväll med Emma. Linnea var så snäll och gullig att hon lånade ut sig lägenhet till oss så att vi hade någonstans att förfesta. Så jag var den första som intog lägenheten, eftersom emma var lite sen satt jag och bläddrade i Friskis&svettis tidningen. Det finns heta muskler i den haha. Sen när Emma kom tog vi oss en lite tur ned till Tempo. Eftersom jag är så ansvarsfull hade jag tagit på mig raggsockor så att jag inte skulle frysa om mina fötter och bli sjuk. Tro mig, jag fick dömande blickar av Tempo hängarna. Har dom aldrig sett något trycka ned ett par förstora raggsockor i ett par ballerina skor? Tempo var roligt. Och Emma gjorde bort sig som fan. haha. Kanske inte så mycket, men lite. Det var roligt. Vi traskade hem igen. Emma började dricka, jag fortsatte att dricka. Emma var dock lite missnöjd över sitt Öb inköp. Hon hade köpt någon shots blandning som inte alls var så god. Så vi traskade ned ännu en gång till Tempo för att inhandla Jaffa och Apelsinkonsentrat. Det blev bra mycket godare.

Efter ett tag så kom Linnea spatserandes in i lägenheten med telefonen i största hugg. Vi satt och snackade. oh Baby Oh baby. Och sedan lite djupare diskussioner. Emma var överlycklig för att jag var fullare än henne. Linnea förstog inte vad jag pratade om föräns linnea skulle sminka mig och jag började svammla om att Hon hade två munnar och att jag inte kunde blunda tillräckligt länge för att det snurrade så mycket. Linnea hälde i mig lite vatten och sen så traskade vi iväg. Spännande att Linnea kunde släppa iväg mig över huvud taget i mitt tillstånd. haha så illa var det faktiskt inte. Men så fort vi kom ut blev jag mycket piggare och slutade att se dubbelt.

Erica mötte upp oss vid Tempo och vi började att vandra ned mot staden. Jag gick in i ett gäng med brännäslor. Vilket resulterade i en svidande och kliande fot resten av kvällen. Men det var det ju lätt värt haha.

Vi kom till palatset efter lite om och men. Till en början var det ganska folktomt, men innan vi riktigt han reagera så var det jätte mycket folk där. Jag och Emma sprang runt och ägde dansgolvet med våra supersnygga moves. Och mitt i alkoholdimmorna ser jag Maja uppenbara sig. Hon hade återvänt från Sthlm. Det var väldigt trevligt, och vad jag kan minnas tog hon att jätte fult kort på henne och mig. Jag såg jätte full ut som vanligt. Men den här gången var det väll rätt att jag såg full ut.

När vi skulle gå ut insåg jag att jag hade tappat bort min garderobslapp. Det kände sju kämpigt. Så jag fick vackert stå och vänta tills alla hade gått ut innan jag kunde få min bananväska ( en väska med en banan på och inte en väska som är formad som en banan.) och min jacka. Och min halsduk.
Sen kom mamma och hämtade mig.

Igår blev det en ganska lugn dag. Jag fick må som jag förtjänade kan jag väll säga. Men runt 14.30 mådde jag helt okey, så jag promenerade till Coop. AAAh. Jag ville ha en coca cola, men kom ut med en coop sprite. Hur hände det?

Sen under kvällen så hängde jag med Kajsa och Anna x2. Det blev en lugn tillställning. Vi hittade min Magic 8 ball, den blev poppis, alla hade bekymmer som man behövde svar på. Jag fick bra svar till en början. Sen sög svaren. Kajsa's svar sög hela tiden.

Sen så åkte jag hem till Linnea och hängde lite granna. Åkte och hömtade mamma. Och för att få ett fint avslut på kvällen skulle jag ta vanlig hederlig Hostmedecin men misslyckades totalt kan jag lova er. Jag tog överdos av något som man inte alls borde ta överdos av. Mamma tvingade mig att gå och spy. Sen dricka mjölk. Så när jag skulle sova spändes hela min mage & den kurrade, och mitt huvud snurrade och jag trodde att jag svävade. Härlig. Tänk vilka spännande kvällar man får när man häller i sig för starka läkemedel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0