En helg i Uppsala

Jag har haft en riktigt rolig helg i Uppsala.
Fast helgen i Uppsala fick mig att inse hr mobbad jag är. Det var inte lika roligt.
Såhär mobbad är jag: Inte en enda kompis hörde av sig till mig på ca 2 dygn, trots att jag till och med var Online på msn.
Men till Oscar skrev folk hela tiden, bara för att visa extra mycket hur mobbad jag är.
Men jag än't bitter jag inte!

På fredagen var tanken den att vi skulle gå ut på krogen. Vi kom faktiskt så långt att vi hamnade på Förfest i Flogsta, det var bara det att vi hade råkat glömma gästlegget till en tjej som skulle med. Så vi fick lov att åka och hämta de. Men det visade sig att det var typ fullt på värmlands och dom andra skulle på ett annat ställe där dt var 20, så då stannade vi hemma och såg på film och sov istället.

Vaknade upp på lördagen och kände att jag faktiskt har mått bättre. Men det löste sig ganska så fort faktiskt, och efter några timmars degande i sängen och 1 påse chips så var jag på benen traskandes hem till Danne. Jag var så gullig så att jag köpte semlor på ica. Wow vilken gäst jag är!
Det var riktigt trevligt att träffa Danne. Snackade lite old days, new days & tittade på fyllekort haha.
Tro mig, Danne är snygg i klänning och strumpbyxor!

När tiden började att rinna iväg var jag gullig igen. Jag köpte middag till mig och Oscar. Det blev 2 findus snabbmåltider, men jag fick det att låta som om jag hade köpt hur mycket och hur bra mat som helst.
Fast oscar är inte kräsen, han blir väldigt glad, trots att jag inte skulle laga något själv.
Vi käkade, förfestade & spelade Tv-spel. Jag ägde ut oscar totalt på Mario Cart ( och han hade sagt att han var bra på det?!). När tiden började rinna iväg ännu en gång var det vi som missade bussen in till stan.
Vi fick gå och Peter blevb kinkig för att han fick sitta själv att vänta på oss.

Men jag kan säga er att det inte gick någon nöd på Peter för han hittade ganska snabbt 2 tjejer att sitta och prata med. Fast sen så kom ju jag och Oscar och förstörde allihopa och Peter fick lov att sitta och prata med oss. När vi hade varit där ett tag tänkte vi : Nu går vi på norrlands.
Men där var det inge kul, så då gick vi till Max och åkte sedan hem.
Jag var lite överförfriskad och intog min vanliga plats. Dom som känner mig tillräcklgit bra vet vart jag sover när jag tycker att jag har fått för mycket i mig.

På söndagen mådde jag förfärligt. Jag behövde vätska så jag kilade över till Folkes livs och handlade enbart flytande saker: Pepsi, Loka & Youghurt. Av någon anledning kändes de som om alla tittade på mig och skrattade för att jag var så bakis. Men det är väll sånt man får ta.
Söndagen ägnades åt Filmtittning, Tvspel & Plugg faktiskt. Jag kände mig jätte duktig för jag pluggade ikapp typ allt som jag har missat. Sådana saker får en att känna sig nöjd med sig själv.

Sen blev det tåget hem. Det var faktiskt underhållande! Eftersom det hade varit Hockey i Globen så var min vagn full av bersuade 40 åringar som ramlade omkring. Dom hamnade i mångas knän, dockinte i mitt, men det var nära en gång. Sen så sjöng dom glatt Ratarataraaa A lá sällskapsresan 1.
Niiiice!

Kommentarer
Postat av: Erika

Låter som om du haft en toppen helg!

2007-02-13 @ 11:57:16
Postat av: Oscar

"Jag ägde ut oscar totalt på Mario Cart ( och han hade sagt att han var bra på det?!)"

Jasså var de verkligen du som vann =)
haha vad dåligt Malin..du blev ju så sur för att du aldrig vann till slut;P
Men vi kan låtsas att du var bättre än mig då ;P

2007-02-13 @ 12:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0