Onsdag

Idag hade jag en riktig hemsk morgon. Måste ha drömt något riktigt jobbigt för när jag vaknade fanns det bara en sak i skallen. Fick lov att bearbeta det i 30 minuter innan jag kunde ta mig ur sängen.
Kom försent till skolan bara därför. Men när jag kom till skolan fick jag se något som räddade min dag.
Gyllner hade sina glasögon på sig. Då var min dag gjord och jag glömde helt bort att jag var ledsen.
men det klagar ju inte jag över.
Jag genomled dagen utan större problem, eller jag hade svårt att få tag på batterier, men så går det när man bor i en liten håla som falun. Nu har jag för övrigt inget spännande att skriva än att jag är cp ont i min mage. Det var länge sen vi var så oense om vad som är rätt och fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0