tisdags listan

Veckans Lista!

Down dot: När samtalet mellan mig och Linnea bröts imorrse

High spot: Uppsala

Miss: Alla bussar man missat under den gågna veckan

Diss: Alla mina vänner som dissade mig som fan i helgen

Vinnare: Jag som vann på MarioCart

Försvinnare: Oscars nycklar som var borta varenda gång vi skulle lämna lägenheten

Sötaste: Linnea som är så förstående

Blötaste: Min helg, det blev mycket alkohol

Mjukaste: Min underbara mjuka säng

Sjukaste: Majsan som spydde i måndags istället för att hänga med mig och Emma i skolan.

Ord: Runksvamp

Mord: Alla dessa små bananflugor jag har dödat under den här veckan

Skräck: Att Linnea skulle halshugga mig genom telefonen för att jag är en dum människa.

Häck: Min för den är så fin

Heting: Jag för jag har så fin rumpa

Feting: Chirre & Dirre till Frukost på lördagen

Ragg: Kajsa, vi ska börja dejta 1 gång i veckan nu

Plagg: Mammas tröjja som jag tog idag, den är snygg!

Tur: Oscar hade tur när vi spelade MarioCart och vann en gång ( av 100)

Lur: Jag ringde till Niklas och frågade om Jörgen.

Läxa: Religionens inlämningsuppgift.

Häxa: Det är ingen som har varit en riktig häxa under den här veckan tror jag

Skoj: "Tapetsera väggarna med Spice girls affischer"

Toy: Oscars dator som vi spelade tv-spel med

Dag: Lördagen för den var så rolig

Behag: ooh yeah

Tut: Jag vet inte var tutan på min bil är, så det blev ingen tut.

Slut: Varje dag vi slutar skolan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur: Oscar hade tur när vi spelade MarioCart och vann en gång ( av 100)?

Asså...
de är så dåligt, det var ju du som vann första gången sen så vann du inga fler gånger (av typ 100) . Där hade du rätt ialf=)

2007-02-13 @ 17:38:55
Postat av: Erika

Trevlig/glad/grattis (eller va fan man säger) på alla hjärtans dag! visst är det en "underbar" högtidsdag?.. så underbart så man vill spy elelr nåt annat, trevligt.. dejt i mån? puss /erikA

2007-02-14 @ 10:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0