19 tappra år

För exakt ett år sedan stod jag och Tammy vid vårat camp på hultsfred och skålade i mousserande vin i våra plastmuggar. 00.00 slaget mellan våra fördelsedagar. 18 år blev vi då. Det här året har hunnit passera så jävla fort, och jag har aldrig varit med om så mycket som har hunnit hända på ett helt år.
Jag har hunnit byta hårfärg, blivit singel, skrivit en bok, gått ett år i skolan. Ja, sen har det hännt så mycket mer saker som jag gärna inte delar med i min blogg. Men nu är jag 19 år och arbetare. Snart lämnar jag landet för att söka lyckan i ett helt annat land. Det blir ganska spännande, om ni frågar mig.

Idag/ igår eller vad man nu ska skriva eftersom det är natt just nu, så fyllde tammy 19 år. Så jag och Lovisa var bjudna hem till henne på lite kladdkaka ( det där vita pulvret på kladdkakan var format som en snöflinga, så fint) med jordgubbar och grädde. Coca Colo, Chips & Dipp som alltid finns i familjen Benés hus. Vi traskade och pratade lite. Lovisa såg ut som en bondlurk som hade försökt klä upp sig, Mirre var sportfånen, Tammy coolingen och jag, jag var faktiskt väldigt chic för en gångs skull. Fränt. 4 tjejer någonstans i livet i Hosjöstrand.
Då vi alla är singlar så bestämde Tammy sig för att vi skulle se på den ultimala Singelfilmen - Bridget Jones dagbok. Lovely! Jag och Tammy sov lite sked & myste. Bara så ni vet killar så kommer ni få jobba lite bättre, för Tammy hon var helt enkelt bäst på att ligga sked med mig! Efter fredagsmyset så blev jag lite trött, inte så konstigt med tanke på att jag gick upp 04.50 imorrse för att jobba. Så jag skjutsade hem Lovisa och sen körde jag hem. Väntade in de 2 återstående minuterna tills jag fyllde 19. Nu är jag 19 år. Say hello to the 19 old girl!

Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis babe! slår en signal i kväll :) puss

2007-06-16 @ 18:39:06
Postat av: Miranda

grattis!!!! i efterskott igen hahaha

2007-06-17 @ 12:18:53
URL: http://miri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0