It's just another saturday

Det här var en depprimerande lördagskväll. Hur kunde den sluta såhär? allt kändes så lovande, såg så lovande ut. Istället för att se på film elelr gå på krogen eller åka och säga hej till kalle så hamnade jag helt öde och ensam i mitt hus. Det hade kunnat bli lyckat om jag hade hittat filmen som jag längtat efter att se hur länge som helst. Men inte, finns inte på min dator, inte pappas ( där den borde finnas) och på datorn som jag är 100 % säker på att den ska finnas så hittar jag inte datorn. Varför sker det mig? När jag satt och letade som mest efter filmen så hittade jag en bild från sommaren 03. Det slog mig att min kropp var sjukt snygg på den tiden. Varför ska man behöva bli gammal och gaggig för? Jag vill bara tillbaka till den tiden då det inte fanns så mycket problem. När tankarna kretsade kring att Lucy skulle bli världens första kvinnliga Påve ( vilket jag fortfarande skulle tycka var mycket roligt om hon blev), när jag låg i anna stahl's säng i en timme och hade fötterna riktade mot hennes spegel och hade små skådespel med dom, varför inte alla dessa kullerbytta-race som vi hade i skumgropen i gymnoshallen så att man tappade byxorna? Något som jag dock inte saknar från den tiden är Lucy's bärbara dator som hakade upp sig på " så ska vi knulla, så ska vi knulla, så ska vi knulla, så ska vi knulla" när jag satt vid den. Fast såhär i efterhand var det ju faktiskt ganska roligt. Jag hoppas att eran lördagskväll var bättre än min. bra, bye.

Dagens låt: Lagwagon - May 16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0