truck eller?

2 dagar har nu gåt tpå mitt nya liv. jag kan berätta för er att det känns precis som mitt gamla liv. Jag har suttit med massor av folk i en tråkig aula och pluggat på om truckar. Mycket intressant, inte alls. Första dagen var mest svettig och det kändes som om jag skulle dö. Maten var inte speciellt god. Vi såg på en film som mestadels bestod av: Det hade kunnat hända här, men det gjorde det inte. Men det hade kunnat hända här, men det gjorde det inte. Sådär lagomt till att jag klarade av truckkortet så har jag blivit avskräckt för livet. Jag kommer aldrig vilja köra en truck. Folk verkar bara dö, och man kan förstöra så mycket saker. Om man förstör saker kommer företaget förlora massor av pengar. ja det var ju just typiskt. Men å andra sidan så kom jag fram till idag att jag passar nog alldels perfekt på industriarbeten. det blir braaa. Nu läge rjag ned det här för jag har fullt upp med att lägga upp bilder på min bilddagbok. http://mallebralle.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är klart du klarar att springa det där :) Jadu, i sommar ska jag jobba och ha semester. Ta hand om dom där hästkrakarna i Korsån litegrann. I höst hoppas jag på att komma in på nån högskola så jag kommer nånvart med mitt liv, är inte så fasansfullt roligt på ICA (som om det nånsin varit det, men pengarna du vet) :) Aha, vad ska du jobba med i Dublin?

2007-06-14 @ 17:52:44
URL: http://sandra1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0