En liten update

Jag & Emma var nyss på Må Bättre och skulle prova på - AfroPowerDance. Ärligt talat så var vi lite småskeptiska till en början när vi gungade fram och tillbaka och ledaren flåsade ut Gräääseet och träääädet.
Lite svårt att inte tänka tillbaka på Valborg när vi stod stupfulla utanför en kyrkogård 11-00 på förmiddagen och körkde krysset och trädet. Men åter till AfroPowerDance. När passet kom igång riktigt så kände man att man faktiskt hade riktigt jävla roligt. Det där var nog det roligaste träningspasset jag har varit på någon gång. Lite träningsvärk i magen kommer jag nog att få, men det var det lätt värt.

För att göra min eftermiddag ännu mer trevlig så när jag kommer hem ser jag våran nya bil som står på våran uppfart. Det var så JÄVLA snygg! Jag vet precis vad jag ska glida runt i, i sommar! yes yes yes baby YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0