Matte E dödar mig

"Om ni klarar provet på onsdag behöver ni inte ha några fler matte lektioner"

Jag blev överlycklig och skrev upp det i en stor ruta i mitt räknehäfte. Det har ju trots allt gått någolunda bra så ett G skulle jag nog kunna skrapa ihop tänkte jag. Men nu när jag har slagit mig ned och bara skulle repetera lite granna upptäckte jag till min stora fasa att jag inte kan ett jävla skit. Inte ens G uppgifterna. Det är så illa att jag inte ens förstår uppgifterna när det är exempeluppgifter där dom skriver hur man ska göra. Hur kan man inte förstå det?! Steg för steg, väldigt fint skrivet. Men nej, jag kan verkligen inte. Det känns som om det är helt hopplöst. Jag lär väll helt enkelt finna mig i att jag måste sitta kvar i skolbänken och läsa i matte á la grupp Cp istället för att sola med matte á la grupp Geni. Det är surt, riktigt surt.

image84

Kommentarer
Postat av: Lenny

Nu vet du hur det känns Malin! nu vet du, haha.

2007-05-15 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0