Min Temptation är att testa gränser

Jag har helt glömt bort att skriva om det nationella provet jag hade i fredags.
Jag valde att skriva inder rubriken " Innocent fun or Dangerous possibilities" eller någo liknande. Där skulle man skriva om frestelser och ta risker. Det ämnet måste ha varit som klippt och skuret för mig. Jag ska hela tiden testa gränserna och se hur långt jag kan gå, och av någon anledning tar jag jämt steget för långt. Det är sjukt, men jag kastar mig alltid in i något jag vet, inte kan gå annat än åt helvete fel.
Emma ska köpa mig en bok om hur man beter sig. Det kan jag behöva när jag ska kasta mig ut i arbetslivet för såhär kan jag ju inte fortsätta bete mig. Eller så kanske jag kan det.
Ett nytt projekt är påbörjat, nya gränser ska testas och det kommer sluta dåligt. Otroligt dåligt. Eller kommer det?


Och på tal om nationella provet så gick det ganska bra.

Kommentarer
Postat av: Tammy

men malin nu får du ge dig! Du har inget dåligt beteende! Jämför dig med mig och du är ett praktexemplar på hur man ska bete sig ;)

2007-05-08 @ 02:39:57
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0