I can't ignore it

Hela den här dagen har kretsat kring förhållanden och killar. Jag började morgonen med att se på Oprah där det handlade om hur man skulle hitta en kille. Tydligen så utstrålar man signaler om att man vill ha ett förhållande. Jag som så gärna önskar mig en pojkvän, vad sänder jag ut för signaler egentligen? Hej, Hallå, jag är rolig att ha och göra med en tag, sen så kan ni gå till nästa. Om jag nu skriker ut sådana signaler utan att veta om de, hur ska jag då kunna ändra mina signaler till signaler som säger att jag vill ha ett förhållande? Och tydligen så dras man till killar som vill samma sak som en själv... men jag drar ju bara åt mig killar som är rädda för att binda sig. Jag kanske inte riktigt vet vad jag själv vill även fast jag tror att jag vet det.

Dagen gick vidare och Linnéa kom över. ( där mitt emellan hann jag backa in i en bil, snyggt). Vi satt oss ned vid bordet och förde långa diskusioner angående hur vi kände för vissa killar och vad vi inte kände för andra. För och nackdelar haglade över köksbordet och vi kom nog inte fram till något vettigt. Om vi nu hade kommit fram till något vettigt borde jag ha kommit ihåg det och lagt det på minnet. Jag blir bara allmänt less på killar.

Emma kom förbi och vi klämde några avsnitt desperate housewives ( lite sexsnack innan det faktiskt). Självklart hamnar vi på avsnitten där Susan har problem att välja mellan Ian och Mike. Edie är kär i Carlos som är kär i gabrielle som ska gifta sig med Victor. Lynette har sin lilla fling på pizzerian. Kärlek och sex åt alla olika håll och kanter.

Diskussionera fortsatte sedan en stund över köksbordet och jag förde en dialog som var överaskande, inte för mig, på msn. En historia som berättade att ett skämt var sanning. Konstigt nog så ställer inte vissa frågor utan bara skrattar och blir lite förvånade. Sen fortsatte våra analyser angående killar någon timme innan det var dags för Linnéa att knoppa.

Nu sitter jag vaken, ensam, med mina små kvällsfunderingar. tyvärr kommer jag bara till ett varför eller vad jag gör jag för fel och sen så tar tankarna slut, jag har trots allt inte svaren, trots att jag har analyserat & diskuterat detta ämne så mycket. Jag kanske borde läsa en bok angående allt det här.
annars är jag väldigt nyfiken på om det kommer ringa i min mobil. Om det ringer, vem kommer det att vara och vad har du på hjärtat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0