Betnér

Kom precis hem från "ingenting är heligt" showen med Magnus Betnér.
Jag kan inte riktigt finna rätt ord för att ge hans framträdande rättvisa. Men det var riktigt jävla bra och om ni har chansen så borde ni se det! Lägg hellere ned 250 kronor på att titta på en snygg kille som har bra funderingar, tankar och åsikter än att supa er fulla på Tex Etage. Hur mycket får man ut på en kväll på etage, egentligen?
Den här kvällen fick jag ut väldigt mycket av känns det som. Om inte annat så är det något kul att tänka på och skratta lite för mig själv när jag har tråkigt.
För övrigt skakade jag och Tammy hand på Dublin idag. Fy fan vad bra det kommer att bli!

Kommentarer
Postat av: Lenny

Det blir spænnande! Du får inte fly till Dublin førns jag har åkt hem och træffat dig! Så ær bestæmt med det!

2007-10-13 @ 16:33:05
URL: http://linneayeah.blogg.se
Postat av: Sandra

Jo det är bara bra med mig, väldigt mycket plugg nu när anatomi och fysiologi kursen har börjat. Bara att bita ihop så går det :) Hur är det själv? Vad är era planer för Dublin nu? Var det där ni var innan ni åkte till Oslo? Vad är det din mamma jobbar med? Kram

2007-10-14 @ 12:37:52
URL: http://sandra1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0