jag funderar

Japp. Så oslo var det.
Idag är det dagen då jag ska sökajobb och lägenhet. Jag har hunnit med mycket. Fått ett chipsi halsen så att jag trodde att jag skulle dö, svalt ned det med coca cola, skrivit 4 mejl till min vänner, suttit på facebook, kikat billdagboken och insett att det inte är så kul som man tror, försökt lägga upp bilderp å facebook utan att lyckas, suttit på msn, pratat med karl tellander som jag ska ringa imorogn för han ska försöka fixa en arbetsintervju åt mig tills imorgon. Ja, förhoppningsvis kanske jag kan lägga det där med söka jobb på hyllan och fortsättamed det imorgon om inte karl lyckas. Förhoppningsvis gör han det.  Då återstår bara lägenhetsletandet. Fiffilurar på att ta mig till erkz jobb och söka lägenhet. Måste ju ha lite hjälp när det kommer till dom sakerna. Kanske borde fixa norskt skattekort grejs eller vad det nu är jag behöver oxå... ja.. det kanskeär en bra idé.
Har inget vettigt att skriva här, men so long! jag återkommer

Och för dom som vill nå mig: +4741543693 

Kommentarer
Postat av: linnea

det låter ju som att det kommer att gå vägen för oss ändå..:) nu ska jag skriva i min blogg så du får lite å läsa. =) saknar dig som faen min lilla gullunge! pusspuss

2007-09-18 @ 23:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0