a day of

igår konstaterade jag att jag ser ut att vara gravid i kanske 7e månande... eller snarare 8e månaden när jag slappnar av i magen. Jag tror att det är lit farligt för kroppen att öka så väldigt i vikt udner så kort tid. Men slutar jag klämma i mig chips för det? Nope. Det kan ni glömma. Jag tänker inte brja fundera på beach 2008 föräns jag kommer hem. Kommer dock få lite panik om det blir så att jag åker till Båstad för att jobba i sommar. Då vill man väll kanske inte se höggravid ut. Men det får bli senare bekymmer. Idag roar jag mig kungligt genom att ligga i sägen. Första gången på as länge som jag känner att jag verkligen är ledig och jag inte får damp eller grov ångest för att jag inte gör något. Borde egentlgen ha gått på personaldagen.. men tänk er:
Det är snöstorm. Frukost 09.00 ( alltså, inte sovmorgon) sen åka skoter på rad i 30 km i timmen till en stuga ute på fjället, äta gulashsoppa (som jag ätit 100 gången redan den här vintern) åka hem igen på rad i 30 km i timmen ( antagligen fortfarande snöstorm). Hur kul låter det egentligen när man kan ligga i sängen och sova?
Petra hade en fin idé om att ha en egen personaldag. Alla delas in i lag, man bygger en varsin snöborg, dricker massa öl, vin och sprit och sedan har snöbollskrig. det hade jag faktiskt kunnat ställa upp på. Funderar dock på att ställa upp på middagen ikvll, gratis mat på en resturang har man väll aldrig tackat nej till.
Nej nu ska jag fortsätta ha ledig dag och  bara vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0