Äntligen hemma

Sådär ja. Nu var man hemma igen, packade ned det 3 P.na, Pick, Pack och Pojkvän. Fast Pack och pojkvän..? Haha nää, nu skojjade jag bara. Men iaf så är jag hemma i Falun, det känns väldigt jävla skönt, men å andra sidan saknar jag redan sälen sjukt mycket. Jahapp, gräset är alltid grönare på andra sidan. Om några dagar bär det av till Norrköping, det ska bli sweet. mycket nice. komma ifrån falun lite mer haha:)
A, vi har typ as små glas här hemma upptäckte jag. Våra vattenglas som alltid har kännts så stora har helt plötsligt krypt till bebisglas, det rymms enbart 25 cl. Konstigt.

Kommentarer
Postat av: Tammy

Hoppas ni hade en trevlig middag igår!!!

2008-04-24 @ 18:35:18
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: Linnea

Välkommen hem Mallan!

2008-04-25 @ 15:19:37
URL: http://linneayeah.blogg.se
Postat av: Sarah

Malin! år och dagar sen! vad jag førstår så smiter du igen nu..men det vore mYcket trevligt att ses! Puss!

2008-05-03 @ 22:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0