Dagen med upptäckten

Ja, det är ju ingen nyhet att jag blivit lika rund och go som en knubbsäl under den här vintern.
Nu är jag hemma i falun igen och satt och funderade lite... jag är ganska trött på att ha på min mina gamla baggie acne byxor som inte har någon knapp... jag riktade in blicken mot gaderoben. Där ser jag mina andra jeans som var lite baggie förut, jag blir överlycklig, Yes, nu har jag två par jeans att använda som inte har hål mellan benen. Men när jag drar dom över låren så känner jag att det stramar lite skrämmande, och när jag väl har fått upp dom till midjan inser jag att det är 1 dm kvar innan jag kan få ihop dom. Varför har jag ingen självdisiplin och varför kunde jag inte dricka 5 liter bubbelvatten om dagen istället för 5 liter läsk?!?! I och för sig så tror jag att det var mer än 5 liter om sanningen ska fram... jag tror nog inte att jag är säsongsmatrial. Bajs oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0