Kära Dagbok

Igår var det kvällsöppen i falu city så Linnéa drog mig in till stan för att köpa en liten billig bok. Hon behövde den så hon ska kunna skriva upp recept har hon kommit på. Det blev väll lite mer än en bok där på stan.,,,
Jag köpte min efterlängtade duschtvål och hudkräm. Underbart. Har varit slut ett tag nu och jag har saknat det.
men usch, nu lät det som om jag inte använt tvål nöär jag duschat, men det har jag, bara inte den som jag egentligen vill ha. Sedan hittade Linnéa ett par stövlar som vi funderade på. Hon köpte sig en mössa. Vi hamnade äntligen på akademiska bokhandeln och hittade 2 perfekta böcker som vi ska använda till våra uppföljare.  Linnéa hittade en simpel men fin bok till sina recept och jag hittade en jätte jätte rosa fyrkantig skrivbok med sidenfordal. Den fich duga som min nya dagbok. Ny dagbok, nya erfarenheter. Lite sådär att lägga det dåliga bakom sig och blicka frammåt istället.
Det sista vi inhandlade var en liten rosa bok, som vi ska ha, skriva saker i.  Ni vet när man lyckas säga något roligt, så kan man lixom föreviga det i den boken.
Vi avslutade kvällen med en te oh åkte sedan hem. Det var en trevlig kväll. Nu ska ja get going så jag kan åka till kupolen och köpa ett par byxor och kanske något linne eller så så jag ahr något på mig på lördag. Det blir trots allt utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0