varför är det så lätt för alla att veta?

Jag har otroligt stor beslutsångest nu... vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Nytt jobb?
Ny stad? Nytt liv? Jobba samma jobb. Jobba 2 jobb. Vilka 2 jobb?
Mm för tillfället är det dubbeljobb, kanten och terina är det som gäller en stund.. men jag vet inte, vet inte alls riktigt vad jag vill eller känner för. Fan att allt ska kosta pengar. Jag vill resa. Men när man har rest, vad ska man komma tillbaka till? Det krävs en liten planering där tror jag... man kan faktiskt inte bara resa och sen komma tillbaka till falun, och vad ska jag göra pank i falun? Ingenting. Och jag vill inte tillbaka dit. Fasiken. Man kanske bara ska börja ta lite chansningar helt enkelt och se vad som händer. En ny lokation någon gång i höst blir det i vart fall.

För övrigt är jag lite bitter för att jag missar en dag med sågar, spikar, bräder, sprit, öl och en altan som kommer bli skev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0