Hej vem?

För att förstå det konstiga i det hela ska du börja med att läsa: http://mmmalin.blogg.se/2008/september/forlat.html

Jag hade glömt bort hela förlåt incidenten tills i torsdags kväll.
Då slår jag igång min svenska mobil och där ser jag ett sms från ett okänt nummer, här nedan kommer sms koversationen Konstig: Hej vem?
Malle: Hej vem själv?
K: Elin
M: Elin?
K: Ditt ex
M: haha visste inte att jag varit flata en gång i tiden, borde kanske skära ned på alkoholen ett tag
K: va?
M: Jadu Elin, malin bodin heter jag Hur känner vi varandra och när fick du mitt nummer?
K: Oj jaha då har han bytt nummer btw haha
M: Då lär han ha bytt nummer för länge sen för det här numret har jag haft i 7 år haha :) Vem är det egentligen du ska ha tag på, jag börjar bli nyfiken nu?
K: En kille. Bor du då?
M: Vem då? Jag bor i norge men har bott i Falun innan. Var det kanske du som skickade det mystiska förlåt sms:et till mig i höstas?

( När jag skrev det gick jag till datorn och kollade på min blogg, för jag kom ihåg att jag hade skrivit upp den händelsen och numret där pch visst var det samma nummer)

K:Haha nejnej har inte skickat förän nu.
M: Haha nej det var från det här numret, skrev upp den den 22 september
K: Okey >< då minns jah inte. Men ajja hej då.

Jag menar, hur skumt är inte det där på en skala?? Först att ett sms som det står förlåt skickas från hennes mobil till mig och hon vet inte om det... Och sen att hon skicka ett sms nu och skriver :vem? När hon sen säger att hon är mitt ex??! Några förslag om vad som försigår?
Numret är: 0761489380

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta bort nummret !

2010-09-13 @ 21:37:44
Postat av: Anonym

JÄVLA ÄCKELHORA TA BORT NUMRET NU ANNARS POLISANMÄLER JAG DIG , OCH DE GÅR ATT SPÅRA DITT JÄVLA FITTLUDER

2010-09-13 @ 21:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0