electrifying

det är kusligt mycket energi i våran lägenhet just nu. Allt bara rasar ned och vägrar sitta på plats och inte nog med det.. nu går våra lampor sönder, en efter en. Fasiken, jag försöker hålla på pengarna men det GÅR INTE om sådana hära husliga ting ska komma ivägen för mig varje gång jag är besluten om att spara pengar. Idag har jag i vart fall inte spenderat en penny. 0. nada.  very bein så att säga. Kanske ska skriva upp det i min bok så jag kan minnas den här dagen när jag är 60 år, att en gång för 39 år sedan fanns det en dag då jag inte spenderade en slant.
Lite kul med att jag skulle skriva 39, för att jag började med 59 år sedan.. sedan tänkte jag, nej det lär vara mer än de.. kanske 45, eller nej hur gammal är jag och jag insåg helt plötslgit att det är inte så jävla långt kvar tills jag är 60 år, det är för tusan bara 39 år kvar. Rajtantajtan, snart går man i pension, varför har jag inte börjat att pensionspara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0