Fashiontoast

Ibland funderar jag lite över modebloggarna som finns runt omkring här på internet... dom uppdaterar dom flera gånger per dag med nya kläder och nytt mode... Ibland får jag känslan av att det bara letar reda på massa fula kläder och lägger upp bara för att kunna lägga upp något, och desto fulare det är, desto mer skriver det att det avgudarna kläderna och att det är så otroligt snygga. Vem försöker de övertala? Jag vet att jag inte alls är särskilt insatt i mode, utan vet mer vad jag tycker är snygg och vad som är fult, vad som är coolt och vad som faktiskt är för mycket. Smaken är precis som baken - delad, men å andra sidan, det kan inte komma så otroligt mycket nya kläder så ofta att bloggarna behöver uppdaterats ca 5 gånger om dagen... Hade det inte varit bättre med en update 1 gång i veckan där dom drar fram det riktigt snygga kläderna och lovprisar dom, istället för att lovprisa allt skit det hittar?
Men det var bara en liten tanke sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0