Dumme svenske!

På fredagsmoronen när jag vaknade upp fick jag ett sms. Okänt nummer. vad kan nu det här vara?
Eftersom jag brukar redogöra för er om mina sms konversationer som är lite knepiga så tänkte jag att jag kunde dela med mig av den här med

Okänd: happy B-day!!! :D
Malle: Nu har du nog skickar fel, jag fyller inte år föräns den 16 juni :)
Okänd: ha ha, dumme svenske! congrats my friend ;)
Malle: Haha ja nu känner jag mig verkligen som en dum svensk. Congrats för vadå?
Okänd:  for at du har kommet på god vei til å bli en gammel mann :D :D hurra
Malle: Haha vem är du? Jag är ingen mann och jag hoppas att jag inte är påväg att bli en gammal man :)
Okänd: det er din fantastisk gode tremenning vel :) ha en fin dag med hanne i dag <3
Malle: Du, jag heter Malin Bodin :) Jag tror att din tremenning har ett annat nummer :)

Efter det insåg hon nog att hon skickade fel. Eller vad vet jag, är trots allt bara en dum svensk som inte förstår att jag fyller år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0