Ännu en helg har passerat

Min kropp värker. Så idag har jag en liten vilodag.
Jag har tönkt lite, och konstaterat att när man ser folk i tv så tänker man inte på att dom är så smala. Som till exempel Top Model Mikaela. Hon såg inte äckligt smal ut när hon var medi Top model, men i fredags när jag och emma var på friskis så sg vi henne. Och hon hade inte en snygg kropp på något sätt. Hon var så smal så att till och med jag tyckte att det såg äckligt ut. Och då är det nog illa. Så det är kosntigt.
Fast å andra sidan så kan det ju ha hänt att hon har gått ned i vikt sen hennes top model karriär, dt vet ju inte jag.

Igår så var jag på friskis på morgonen. Klockan 10.00. Jag känd emig väldigt udktig och pigg på morgonen! Det var tok söta barn me dpå det där passet som sprang omkring och lekte tatten och försökte häng apå. Så jag kom av mig helt. Men det var det värt.  Jag åktehem,. hade tänkt chilla lite i solen. Men Ikke! För när jag hade duschat så hade solen gått i moln. Jaha, tack tänlte nog jag då.
Så vi 13,45 tog jag blge bussen till Kupolen med Isabell och Matilda.  På kupolen inhandlade jag ett linne och en Bolero. Isabell inhandlade örhängen, kalsonger och ett par fotbollsstrumpor. Matilda inhandlade örhängen. Så alla hade någonting med sig när vi åkte buss hem.

På kvällen  så åkte jag hem till Tammy. Vi promenerade, pratade och såg på tv. Sen så kom erkz och spg å tv med oss. Det var en vödlgit slapp och trevlig kväll. Jag ocg TAmmy spelade föresten lite H-p jepordy. Tammy var helt faschinerad över hur roligt det var.  Hon satt där och pep lite för sig själv och när det blev lite för spännande fick jag lite lugnande viska svaret till henne. Och mitt under jepordy ringde tammys mobil. Det blev lite för mycket spänning för henne om man säger så... haha!

Ja, och inatt så sov vi gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0