Bang bang

Och eftersom tammy's tillvaro blev bättre tack vare listan jag skrev för 3 timmar sedan så kan jag srkiva lite mera här. För jag är uttråkad. Och jag kan tänka " Hade inte jag varit sjuk hade jag varit på fest just nu". Men så ska man inte tänka. Man blir bara ledsen av det. Jag har åtminstone fått äta god tårta och god sallad. Som jag skrev innan har den här dagen bjudit på en hel del besvikelser. Som bandsläppet. Vart tog Red hot chili peppers vägen? Och varför stog inte bloodhound gang med, eller varför inte saves the day? Vad tänkte dom? Och vad tänkte danne när han tog sitt pick och pack och drog till Uppsala? Och varför tycker jag att Laguna beach är ett väldigt bra tv program? det är det...

Men den här kvällen kommer bli lugn. Jag kommer få sova i min säng som jag har saknat så mycket. Jag får umgås med mina föräldrar som jag har saknat. Min bror och vicki är här. Linnea är påväg hem. Men endå så känner jag mig inte helt nöjd. Jag tror att den här dagen hade kunnat få vänta. Och jag kan inte slå mig till ro när jag har sagt nej till en fest, när det för en gångs skull råkar vara så att jag är bjuden på en. Eller bjuden och bjuden, bjuden i andra part mer. Det lixom känns som om jag borde vara där, passa på. Fast är det så bra egentligen när jag är så förkyld att det mest bara låter konstigt när jag försöker yttra mig om något här i hemmet? Och varför kommer utslagen på halsen efter att jag har legat i min säng. Och mina gammla hypoteser om att det var danns skäggstubb som gav mig dte håller inte nu när han inte är här. Dannes hypotes om att jag får blodstopp om han lutar huvudet mot mig håller inte heller. Han är ju inte här.
Som tur är så är jag bara lite rödflammig den här gången. Jag måste ha något konstigt i min säng och det är nog dags för nya lakan. Nya rena lakan. Som inte ger mig utslag. Jag hatar att få utslag av min säng.

jag tänker börja med något nytt och fräscht. Jag tänker skriva vad jag önskar mig här i min blogg. Sen så när min födelsedag närmar sig harjag lite koll på vad jag önskar mig. Det är väldigt bra.

Önskelistan:
En brun kjol från Carlings
http://www.merchlackey.com/savestheday/ där finns det ett snyggt linne och ett par grymma shorts jag inte säger nej till

Här är dom

Heta shorts!  nice?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0