Det är onsdag

När det händer saker, som inte är väntade, då blir det så konstigt. Man vet inte vad man ska säga till dom närmaste för att trösta och man har ingen aning om hur man ska agera. Linnea ringde från thailand, och jag vet inte vad jag ska säga. OCh det blir så dumt, för jag kopplar bort det som har hänt, vågar inte nämna det och bara pratar på. Men linnea känner mig, så hon vet nog att jag bara är konstig. Annars får jag försöka förklara det när allt har blivit bra igen. För det kommer att bli bra.

Idag så var en dejt med Linnea V inbokad. Det var bra länge sedan.
men jag blev sen dit, som vanligt. Jag träffade faktiskt petter på vägen! Det var roligt. Men jag visste inte vadjag skulle säga till honom heller. Men han sa att det var roligt att se mig. Så jag sa kanske något bra iaf. Jag kom till Linnea, möttes av Nemo. Nemo var för en gångs skull lugn och sansad. Han är så söt den där hunden. Vi traskade ned på stan och fikade. Det blerv en snålfika idag. En kopp kaffe och lite godis var allt pengarna räckte till. Men det blev mycket snack. Det gillade jag :)
Det finns en affär, som är läskigt fin. Jb's. Vi fick bara lov att smyga in i den. Och även om den utger sig för att vara så jätte fin, så hänger det spindlar från taken. och D&G kopiorna är bra mycket snygagre än den äkta varan på Jb's. 
Vi traskade runt på stan och jag hittade skorna som jag har letat efter l'änge. Det kändes bra. Linnea hittade änglavingarna som hade gett henne förstapriset på Palatsetmaskeraden imorogn kväll!  men eftersom hon inte ens hade råd att köpa diademet för 10 kronor, så fick hon ge upp änglavingarna för 129 kronor. men dom var fina. Och dt fanns en till och med gloria som man fick till.
Vi traskade hem till Linnea, och hon traskade med mig till Södra där vi sa hejdå. Och påvägen hem slogs jag av en tanke. Tammy har blivit smittad av min parnoida sida, och tammy har smittat av sig med sin shoppingsida. Den här månaden har jag klöpt 2 par linnen och 2 par skor och 1 bolero. Det är inte alls likt mig. Inte alls.


Ikväll blir det en mysig och fin bitter kväll hos mig. Tammy kommer hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0