Dö illustrator, DÖ!

ja, jag hann aldrig återkomma igår. Men filmen var grymt bra! Fast den verka itne var aså populär, flr det var bara min lilla söta klass + 2 gubbar som såg ut som alkolister. Det var ju fint, för då passade dom bra med oss Efter filmen så kom mamma och hämtade upp oss. Med sig hade hon Lipsillen Stina. Men trots att hon grinade en hel del så var hon söt. Så kvällen fick jag ägna åt att leka med stina istället för att skirva om filmen. Vid 21.30 så började jag kolla på en film som verkade helt okey, bara det att det kändes som om handligen gick om och om igen. så när Johnny depp började smuggla knark för 3 gången vid 23.00 så orkad ejag inte mer.  Jag gick och la mig och för en gångs skull så somnade jag på en gång. det gillade jag.   

Jag vaknade upp, inte ett dugg utvilad. jag kände att jag skulle ha fortsatt sova och inte gå på Gko:n
Men bara för att jag är sveriges största tönt ocg pluggis så åkte ja till skolan. Det var det dummaste jag har kunnat gjort. Jag blir så jäla förbannad så fort jag ska försöka göra något i illustator. så nu är jag helt ur balans, mate provet och körkortsteoriprovet kommer gå skit dåligt och allt är Gko:n bajsfel. Jag hatar ILLUSTATOR! Den som kom på det programmet måste ha varit psykist störd. Ja visst är det så!

men någonting som är bra är att danne kommer hem idag. men han vill hellre umågs med Fille än mig. Och all min ilska över illustator och att jag misslyckas på matte och körkortsteoriprovet kommer gå ut över honom. Stackars krake. Han får stå ut med mycket skit. Men det är ju det pojkvänner är till för haha.




Paparazi bild på mig


Dom fångar mig på bild överallt. Alltid.


















Kommentarer
Postat av: EMMA

haha kortet på dej såg ut som värsta papparatzi kortet på en kändis:)

2006-04-06 @ 20:54:30
Postat av: Tammy

haha snyggt kort malin ;P ser rubrikerna framdör mig:
Malin Bodin slappnar av med en lyxsemester på Thailand

2006-04-09 @ 22:11:04
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0